PORTFOLIO

TAKE A LOOK!

Ik beperk mezelf niet tot één bepaalde soort van fotografie!

Ik push mezelf om nieuwe zaken uit te proberen,

om zoveel mogelijk bij te leren.

Product

Photography


Product fotografie is de eerste soort fotografie waarmee ik in contact kwam. In mijn opleiding als productdesigner leerde ik de kneepjes

van het vak. Dit is ook hetgeen wat mij nauw aan het hart ligt!

Automotive

Photography


Auto's, moto's alles met dynamische mechaniek. Daar liggen mijn interesses al mijn hele leven. de stap was logisch om deze dan ook

vast te gaan leggen op beeld!

Portrait

Photography


Portretten zijn anders... Er is een duidelijk onderwerp. Mensen zien graag mensen! Het is een herinnering, een gevoel met de juiste sfeer.

Het doet beleven als herleven.

Nature

Photography


De natuur brengt in eerste instantie rust en kalmte. Het simpele leven die toch heel erg complex in elkaar zit. Iets vastleggen op het juiste moment kan voor magische resultaten zorgen!

Analog

Photography


The old way! Hier heb ik veel liefde en appreciatie voor. Het is foto's nemen op een andere manier. Je bent gelimiteerd door het aantal foto's op een rolletje. Het doet je beter nadenken over compositie, lichtinval en natuurlijk je instellingen op je camera! I love it!

Drone

Photography


Drone- of aerial photography, ik doe dit met mijn Dji Mavic Mini. Met dit fantastische ding maak ik dus foto's van uit de lucht. Door de breedbeeld lens kan ik rijkelijke landschappen of interessante gebouwen gemakkelijk vastleggen.

Copyright © Alle rechten voorbehouden

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van deze cookies.

Accepteren